En sväng till Söderköping

Jag och mamma skulle köpt ett parasol till vår terass, men när vi kom hem upptäckte vi att expetien tog fel färg, så vi åkte tillbaka till Söderköping och byte parasolen och nu blev det hur bra som helst. Sen shoppade jag lite godis och loka tills imorgon, att ha på bussen, till sthlm. Jag hoppas på att se beoyncé, men jag tvivlar på att hon kommer till Friendsgalan, haha.
   Nu har jag drukit te och skrivit lite på mitt japan arbete, jag har bestämt mig att det ska vara klart tills på söndag, men får se hur det går. Nu ska jag smyg öppna min loka, min älsklings dryck.
  På torsdag ska jag se på änglar och demoner, har längtat. Jag älskar verkligen mitt liv, allt går så bra nu, förutom nationella i biologi, jag skrev att den största biologiska händelsen var när forskarna kom fram att man inte fölorar cellerna i hjärnan när man dunkar huvudet i bordet, eftersom det hela tiden skapas nya celler. Så nu kan alla dunka huvudet i väggen hur mycket som helst! jag kommer nog få IG på det, emn det är skit samma eftersom det inte påverkar betyg.



Skööönt ;)


LOKA forever


Te :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

påls?! e inte du budhist?

2009-05-12 @ 21:29:51
Postat av: Anonym

Vi hade nationellt prov i fysik.

Skulle inte du skriva om astrobiologi?

2009-05-12 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0