Underbart bra dag

Går dagen blev lika undebar som jag förmodat, men lite ändrade planer. Vid ett kom Elli in till stan och sen gick vi mot Broad way café, då vi kom på att vi ville baka istället för att spela GO. Och eftersom vårt liv är till för oss, gjorde vi det vi ville mest. Vi satt först och kollade på roliga klipp ifrån youtube, det var extremt kul. Sen bakande vi chokladbollar, men kallt silverte till. Silverte är upphettat vatten, men eftersom vårt var kallt drack vi det som te. 
    Vid halv fem åkte hela familjen johansson claar till Knäppingsborg, där vi skulle ha kalas för lisa. Jag fick blåsa upp ballonger, det var roligt. Vi åt en jätte god smörgåstårta, som min mamma hade gjort. Vid nio gick jag och mamma hem, och lisa var kvar med några kompisar i lokalen, de skulle gå ut sen. Jag satte mig vid datorn och slöa, det var skönt. Jag drog okcså fram klockan igår, vilket gjorde att jag förlorade en värdefull timme.
   Nu ska jag iväg och sola på in-drop-sun. Sen blir det att käka frukost och städa av rummet lite, och svenskan som jag inte hann med igår ska bli klar idag och lite förberedlser inför matematik nationella proven hade jag tänkt skulle hinnas med idag. Ikväll är det dans med Anna, jag längtar.

                                                          
Chokladbollar med silverte

                                                                    
    Ellinor


Jag på kalaset

Tror ni att det kommer ske ett tredje världskrig snart?

Kommentarer
Postat av: :)

du är snygg:)

2009-04-19 @ 19:04:55
URL: http://sgoodwin.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 @ 19:10:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0