Underbar eftermiddag

  Jag hade ett troligt givande samtal med amanda,vi pratade om att planering var dåligt och att ddet förstörde livets balans. Och att det nästintill är omöjligt att göra spontana saker. Sedan sa hon den geniala idéen att man kan ju faktiskt planera in att göra spontana saker.
    Först skrattade jag, men sen när man tänker på de tär det helt självklart att göra det, då hinner man ju med allt man vill. Detta ska direkt in i min veckoplanering, som redan är full, men jag prioterar detta höger, eftersom det är som jokern i kortlek, mna gör det man vill.


Jag och Anna det underbart trevligt på stan. Hon köpte några presenter. De var jätte fina. Jag köpte ett par jätte fina vårskor. Och tre jätte härliga t.shirts. Jag längtar tills det blir vårsommar, då man gå i vanlig tröja och inte frysa. Anna skulle gå på dans och jag skulle gå hem och göra mig iordning för kvällen, så vid halv sex skildes vi åt. Nu ska jag iväg och äta. Trevlig kväll.


Underbara Anna


Så här ser jag ut ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja, just det! planera in spontana saker det var ju nyckeln till livet eller nåt :) haha

2009-03-27 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0