Lets Dance

    Jag kom nyss hem ifrån Anna, där jag har haft en underbar kväll. Vi hade det väldigt trevligt, och självklart såg vi på Lets Dance. Tyvärr var jag tvungen att åka hem precis innan allt avgjordes, och fick reda på resultatet av Anna genom mobilen. Jag blev mycket förvånad över att Laila inte vann, Hon hade tekniken, jaa allt i ett. Hennes fridans var otrolig, jag är verkligen ingen dansmänniska men när hon dansade kändes det nästan som att jag skulle börja gråta. Det var vackert. Jag vill inte tro Anna när hon sa att magnus hade vunnit, men sedan förstod jag lite varför, programet handlar om att utvecklas, och Laila var ju proffs ifrån början.


     Imorgon blir det att spela GO mellan 12-16 med Elli och hela GO gänget. Sedan ska jag försöka skriva lite svenska, eftersom vi har Kärlekshandboken som ska lämnas in nästa vecka, och jag vill verkligen få MVG på den. Efter det så ska jag ned till Knäppingsborg för att förberda min systers födelsedagfest. Hon har nyss fyllt 18 så hon behöver ha en lite fest nu. Jag har bestämt mig för att morgon dagen ska bli lika underbar som denna dag har varit.

    Just det idag beställdes biljetterna till Emmaboda nästa helg. Då ska jag, ellinor och linnea åka till Elevrådskongressen i Emmaboda och lära oss lite om eleveråd, det ska bli väldigt kul.


Bild lånad av sydsvenskan.se

Vem tyckte du skulle vinna?

Kommentarer
Postat av: LoEm



Vill du vara med i tävlingen om att bli veckansblogg hos mig? Det enda du behöver göra är att kommentera i inlägget "Who will it be?".



http://loem.blogg.se

2009-03-27 @ 23:47:20
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Ladan

jag vet inte rigtigt, men jag tyckte oxå att hennes fridans vaaaa bääästaaa ;), oxå trodde att Laila skulle vinna men det blev magnus han va inte så bra specielt hans fri dans söööööööööööööööööööööööööööööööög

2009-04-19 @ 00:56:15
URL: http://lladinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0