Ditt liv är ditt

    Jag är perfekt. Jag är den bästa av mitt slag, alla människor är perfekta eftersom att är bästa i sitt slag. Katter, hundar ja allt är perfekt på vår jord. Vem kan säga att du inte är pefekt? Människor måste börja tro mer på sig själva, om man inte tror att allt är möjligt är det självklart inte det. Jag tror att allt på denna jord är möjligt. vad finns det som är omöjligt egentligen?

   Tror inte alla människor att de tänker speciellt jämfört med alla andra personer, det tror jag i alla fall. Och det måste betyda att alla männsikor är olika, och därför måste vi börja anpassa vårt samhälle till det också, sluta leva englit normer. Vi måste induvlisera skolgången, vilket tror jag kommer göra att människor tar tag i deras liv lite tidigare, och slipper dras med en massa onödig fakta, som de inte kommer behöva ha i framtiden.

    Bestämd dig att du ska få ett värdigt liv, nu!. Jag gjorde det på nyårsafton och sedan dess har mitt liv varit helt ortoligt, hela min värld för mig. Det finns så mycket att uppleva, ta chansen medans den finns.

lev ditt liv, vad finns det annars för mening med livet?


Från och med nu kommer jag var tredje dag ge tips om hur du kan börja liv ditt liv, som du vill ha det.

Nu ska jag iväg till Broad way café på broddgatan, där ska jag och Ellinor spela GO till fyra. Det ska bli underbart roligt.


Kommentarer
Postat av: Christine

Nice tröja helge, du är snyggvo :-P

2009-03-28 @ 22:35:29
URL: http://kindofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0