400 enkronor

Igår kväll var jag hemma och satt och lekte lite på mitt rum. Men framför allt läste jag på till so provet som vi hade idag. Det var ganska enkelt, men ska fortsätta imorgon eftersom jag inte hann klart. Lyssande på Hero, av M.C igår, den är så ljuvlig. Jag ska skriva ihop en musik lista sen, laddar upp på min blogg sen. Jag fick mitt betyg i Slöjd, alltså äännu ett VG. Men det gör inget.
   Dagen började med att göra Matematik muntliga igen, men denna gången satte min lärare betyg på det man gjorde, eftersom jag bara var med för att gruppen inte skulle vara tom. Sen blev det tyska, där jag skulle gjort min redovisning, men jag behövde inte göra den. Ska göra den på torsdag istället. Språk är ett av de tre ämnena som jag sänkt mig i! Men vad gör det, när jag mår så bra som jag gör!
  Sen växlade jag in mina 400 enkronor som jag fick  myntrör på ica igår. Nu kan jag sätta in de på mitt nya konto också! Med min lön som jag snart får. Det blir roligt.
  Ihelgen kanske en kompis ifrån Jönköping som jag mötte på Brevik förra sommaren kommer. Det ska bli kul, och på lördag blir det roligare! Den 15 juni ska jag och Anki åka till Skara sommarland, det var verkligen jätte länge sen jag var där, så det ska bli kul. Man ska ha lite mål i livet, något att längta efter.


Jordgubbar och päron, en stadig frukost, en stadig dag!


Jacka på,regn :)



Denna hänger i träslöjdsalen, jag har gjort den!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Soft klädstil du har. :)

2009-06-04 @ 23:21:16
URL: http://fannytegelstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0