Fruktsmoothie

Idag ska jag jobba 12-17. Det ska bli roligt, det brukar vara lite mer kunder på dagarna, och det är trevligare :). Fatta vilket bra jobb jag har egentligen, träffa glada och hungriga människor hela dagarna (mestadels), Precis som jag, Glad och hungrig.
  Nu sitter jag i solen och väntar på att klockan ska slå tio, för så ska jag gå till waynes och ta min nya drog, mangoäppel i fruktsmoothie. Det var verkligen jätte gott, när jag tog det i måndags. Efter jobbet ska jag hjälpa mamma med att handla lite mat. Sen ska jag förmodligen, vet inte än, vara med två kompisar :) Kan vara länge ut i kväll, eftersom jag är ledig imorgon :) Härligt va? :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0