Mona

Härliga dag! Vi slapp vår sista lektion, som egentligen innehöll ett svensk prov, snacka om att klassen blev glada. Efter skolan shoppade jag lite. Först träffade jag ett ex, det var trevligt att småprata. Sen tog jag en chai latte och gick till lager haus för att köpa en avslutningspresent, då mötte jag min svensk lärare. Pratade lite med henne, det var trevligt. Vidare gick jag, då mötte jag självaste Mona sahlin.
   Hon stod på något torg, mellan linden och domino. Jag gick självklart fram och pratade lite med henne. Men hon verkade lite stressad. Sen frågade om jag fick fotas med henne, då fick jag inte det! Undra varför!?
  Sen köpte jag ett par svarta sommar skor på NY, de var jätte fina! Jag ska gå på stan imorgon med Gabbe också. 
  Gabbe som jag mötte på bravik för ungefär ett år sedan, kommer ifån jönköping ikväll. Han ska vara här över helgen, det ska bli svinkul !


Skorna :D


Papparazzi - foto :)

Kommentarer
Postat av: hanna

kul med shopping! haft en bra dag annars? :)

2009-06-05 @ 23:36:49
URL: http://hnnas.blogg.se/
Postat av: -

Hej! :) Är du gay? Jag bara undrar

2009-06-06 @ 16:39:04
URL: http://maybemilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0