Sparvöga

Utefrukost, eller vad säger man. Till frukost, nu, blevdet två toast, det var jätte gott. Jag tog hem dem ifrån "cafe väster" som ligger precis brevid vår port. Sedan köpte jag ett litet flingpaket, så var frukosten färdig. Sitter och lyssnar till "sparvöga" av marie fredriksson, jag gillade verkligen inte den första gången, men efter några gånger belv det jätte bra. Så är det väll med allt, det tar tid att se det bra i olika saker eller hur? Om två timmar kommer Gabbe, då ska jag och frid gå möta honom, tror att Elias är där också. Sen kommer charlotta och Malin, det ska bli jätte härligt att träffa dem igen, har längtat.


Macka, flingor och cola, dator - det är livet ;)

Kommentarer
Postat av: frida

haha sparvögalåten :D



dricker du vin redan på morgonen helge? ;) detta bådar inte gott...

2009-06-27 @ 01:01:21
Postat av: Anonym

eller så gör man dom själv?..

2009-06-29 @ 00:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0