Skara sommarland

Jag tycker att det är helt underbart bra att focus gör sådana tillställningar som Skara sommarland och Liseberg. Det är både billigt och roligt.
  Morgonen började vid 4, bussen ifrån Söderköping gick vid 6. Jag trodde att det skulle vara en stor buss, mend et var en liten buss. Men ja gslår vad om att nästa år kommer det att vara en stor buss, då mer människor vet om allt tidigare.
  Vi kom till skara vid tio, precis när det öppnade. Jag och Anki började med att inspektera badlandet. Det var väldigt kallt, och jag som redan är frusen! Men en timme senare var jag i en pool. Jag klev i, och tio minuter senare gick jag upp. Frös som en liten gris. Anki verkade trivas, men hon frös också lite. anki bestämde sig för att prova en annan pool, men när hon hoppat i, ångrade hon sig direkt.
  Sen gick vi runt oh testade alla olika karuseller, det var jätte roligt. Jag kände mig som ett litet barn igen, det var länge sedan. Man får inte känna så, nuförtiden, det kan vara lite tråkigt! Men på Skara var det bara att släppa allt. Till sist åkte vi någon flum ride-likande karusell, fast man blev blötare än vad man blev på liseberg. Det var jätte roligt.
  En hoppshow som vi såg på också. den var ganska bra, Det bästa var när de tände eld på en kille sen fick han hoppa ned i poolen, det var kul! Den var slut vid halv fyra, då la jag och Anki oss i en liten park, och sov tills klockan var 5. Vi sov som små barn, så trötta var vi efter all åkning! Bussresan hem var varm, men rolig. Speciellt sista kvarten då alla blev helt flumma!
Tack Focus för att ni orkar ordna med saker, och gör det otroligt bra!
(no pics - my mobile camera is broken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0