Sista skoldagen

Idag var det den absolut sista grundskoledagen i hela mitt liv. Det känns otroligt bra, samtidigt hemskt. Även om min klass kanske inte är den mest kärleksfulla,kommer jag sakna de flesta!
   Vid halv 9 började den sista skoldagen på ramunderskolan. Vi skulle städa våra arbetsrum, men mitt var redan städet, vilket gjorde mig väldigt glad. klockan 9 såg vi igenom vår teater, jag kände mig stolt över min klass, det var nog första gången. Sedan blev det någon konstig film, som jag inte förstod mig på. Så Jag, Anki och hatte gick till willys för att köpa fika till klassen. 525kr gick det på, men det var ju inte våra pengar, så det gör inget! Mycket fika blev det också! 
  Efter den långa fikapausen, gick klassen och åt. Några i klassen skulle ha matkrig, men det blev inget av det. Jag kan inte räkna så många gånger man sagt att man ska göra något roligt den sista skoldagen i 9:an. Efter skolan var jag med Anki ett tag. Sedan blev det avslutningsmiddag.!


De satt i vagnen och skrek pappa till mig


Markus med all fika


525 kronor


Språkval: Ryska, trodde jag i sjuan!

Kommentarer
Postat av: ankihh

tack för de här tre åren med dig!

de har vart sjukt braa!<3

haha! fett kul på willys varre! <3

2009-06-11 @ 20:33:09
URL: http://ankihhcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0