Rynkor

Jag har fått rynkor i ansiktet!!! MAssor av dem, på tre olika ställen.
Detta beror på att jag har skrattat och lett så mycket den senaste dagen. Så grymt mycket skratt med Malin och Frida. De är två helt underbara människor. Vi pratade till halv 4 imorse. Pratade minnen ifrån brevik och allt. Det var uber mysigt. Med Te och ljus och allt :).
   På dagen jobade malin ifrån 11-15 så då gick jag och Frida runt i akrösund, det var mysigt. Vi solade, åt makrill, åt glass, drack cola. Sedan åt vi på göstas, där Malin jobbade, Pannkakor med sylt och grädde. Jag och Frida kom att när vi umgås, så äter vi hela tiden, vädligt roligt att äta faktiskt!
  Sen på eftermiddagen så satt vi utanför Malins jätte hus på en flit och slogs, det var jätte roligt, verkligen :) Sen åt vi någon nordafrikansk maträtt, som var jätte god. Någon köttfärsgryta med ris och massa tillbehör. Jag satte i halsen ett antal gånger, och frida skratta så att hon grät. Sedan blev det mys, upp vid nio och åka bussen vid tio, hemma runt tolv, och nu sitter jag och njuter av det vackra vädret, och sak äta kolad spagetti. Sen blir det jobbet :)

Härliga dag ;)

Kommentarer
Postat av: Johan Svensson

Hej!



Tack för en grym blogg!



Vill tipsa dig om tävlingen på min blogg där du just nu kan vinna ursnygga klockor från Adidas Candy Collection! Vore kul om du vill delta på: http://hd.se/noje/nojesfaltet/2009/06/22/vinn-klockor-fran-adidas/



Ha en skön sommar!



Kram

2009-06-24 @ 15:42:05
URL: http://hd.se/noje/nojesfaltet/
Postat av: Anonym

Trist å få rynkor vid 16 års ålder:P

2009-06-25 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0