Överlycklig - För att jag hade fel

Mina fördomar mot min klass krossades idag, när vi körde vår teater för våra föräldrar. Vår klass ägde på teatern, engentligen var detta bara repition, men det kändes som att det var den sista föreställningen. Jag blev så himla glad att jag bara skrek, alla var så nervös innan men allt släppte.
  Dagen bestod utav tränning på teatern, imorgon har vi tre föreställningar för hela skolan på raken. Hoppas det går lika bra då. Efter teatern idag skulle jag åka hem, då insåg jag att mina pengar var slut, så det blev hem och tigga lite av Elli. Och det var bra det, för hon fick mig på ännu bättre humör. Vi pratade om avslutningsmiddagen, och om att min klass skulle hitta på något till dess, ska i alla fall försöka få med klassen på något!


haha äntligen :)


Jag och Anki innan teatern



Jag inne på teatern !

Kommentarer
Postat av: C

Det blir att sjunga Tuttar överallt med bakrundsmusik mannen ;) http://www.youtube.com/watch?v=M5wtBEL4kWw

2009-06-08 @ 23:35:07
Postat av: helge

fyfaan carl ahha XD

2009-06-09 @ 06:36:49
URL: http://hvon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0