Depp

Idag har jag inte gjort INGENTING. Det ahr varit hur skönt som helst, att bara ta det lugnt. De ända mödan som jag gjort var att koka potatis, vilket jag ändå Failade på.
  Jag måste erkänna att jag har varit lite depp, jag vet vad det berodde på. Så jag tog problemet och lade på bordet, och hämtade en kökskniv och döda det! Mycket effektivt sätt att gå vidare på. Annars brukar jag lägga de få problem som finns i mitt liv, i en liten låda! Öppna och tömma ibland. Men det är väldigt ovanligt, eftersom jag inte har så många problem i mitt liv! Nu är jag power igen, och lyssnar på underbar musik!

Veonica maggio - Nöjd

Hot Chocolate - You sexy thing

Rikard Wolff - Vackra pojkar, vackra män

NU är jag Uber igen ! :)


Mee too toooday

Kommentarer
Postat av: Knirr-Knarr

Mwah! Du har verkligen fina ögon! Ja hela du är sådär galet söt! :D fanboy

2009-08-06 @ 04:39:39
URL: http://hectorssyndrom.blogg.se/
Postat av: Sebastian Westberg

Knirr-knarr då. Alltid lika flörtig. ;P

2009-10-15 @ 19:00:26
URL: http://www.header.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0