27 grader

Hej, hoppas alla mår lika bra som jag gör. Igår kväll vara jag lite små sur och arg, varför ? -därför!. Men när jag vaknade i morse hade jag ett humör som är otroligt. Kollade ut och lyssnade på otrolig musik, gjorde att mitt humör gick upp på sin topp.
  Detta är nästan sista riktiga veckan jag har i grundskolan, lite läskigt om man tänker att jag aldrig ska tillbaka till Ramunderskolan. Jag kommer självklart sakna alla kompisar, men speciellt alla lärare. De är verkligen så snälla! MEn annars kommer det vara skönt att "gå vidare"!
  Men sista veckan innehåller också jobb, Tyska redovisningen som jag lyckats skjuta upp i en månad ska göras i veckan. So-prov på fredag, och teknik-inlämning. Men betygen sattes i Fredag, men varför sluta då liksom!
  Så idag ska jag arbeta bort det sista, njuta vidare av livet, måste bara ut ikväll, det ska ju bli 27 grader idag. Måste utnyttjas!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Sötkorv Helge!

2009-06-01 @ 09:21:46
URL: http://fejkbrunetterna.blogg.se/
Postat av: C

vadå so prov på fredag ?:O de är väl imorn? /Carl

2009-06-01 @ 20:13:26
Postat av: helge

Sv: det har du nog tyvärr rätt i haha xd

2009-06-01 @ 22:16:30
URL: http://hvon.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja fjortis posarN

2009-06-08 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0