Vardag igen

    Jaha, nu var det igång igen min härliga vardag. Synd att det blir så lite tid över till bloggandet då, men jag ska försöka mitt bästa. Idag har jag tagit det väldigt lugnt, bara slappat . Imorgon ska jag träffa underbara Anna i söderköping, då ska vi äta lite glass och sola, även om det ska regna imorgon. Vid 4 ska jag till min mormor och äta middag med släkten. Vi kommer hem runt åtta och då ska jag skriva klart idrotten som jag inte hann med innan Emmaboda. Just det, Emmaboda del 2 kommer imorgon, någongång, det blir spänande.

Är det någon som inte vet om att jag älskar mitt liv otroligt mycket?, i så fall vet den det nu.


Amanda, Jag och Ellinor klockan 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0