Utbildning

Det börja med att vi fick ta på oss huvusbonad, jag då keps. Usch jag kan verkligen inte ha keps på mig. Mitt hår står ut på sidorna och luggen ser jätte konstig ut, men men det fick jag leva med.
    vi fick prova att köra mjukglassmasiken, det var verkligen jätte svårt och jag fick ut typ 2 liter glass på min hand. Men efter lite träning, kunde alla det perfekt. Kulorna av glassen var också svåra att göra, till en början.
    Vi pratade lite om kunder och hur man ska bemöta dem, och vad man gör om en kund som inte pratar svenska eller engelska kommer. Jag längtar tills jag får möte tyska kunder, och använda min tyska. Jag älskar tysk, och önskar att jag kunde mer.
Jag längtar verkligen tills jag brjar jobba, men på tordag är det ett prov på en och halv timme och max poängen är 120. Jag har slagit vad med adda att jag ska få 120 poäng, det ska bli kul eftersom jag inte kan någon glass är och det ungefär 60 glassar. Ikväll ska jag bara plugg, egentligen skulle jag dansat men jag känner att jag inte har tid, men det ska bli kul ändå.

Jaså?


Ser ut som jag jobbar på mcdonals


Min jobbkläder + en jordgubbsloka, mmm så gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är de enda positiva med att jobba.. :)

2009-04-19 @ 21:51:39
Postat av: Moa

Smultron! :) Jag ska köpa massa glass av dig i sommar!

2009-04-20 @ 08:47:26
URL: http://moalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0