Underbar dag

Först på dagen satt jag och sov i solen, det var jätte härligt, för jag drog ut datorn ut på terassen, och lyssnade på härlig musik. Jag satt och log, nästan skratta för att jag var så lycklig. Sen bröts allt när frida ringde, nee vars det var jätte kul att hon ringde. Det var verkligen varit en underbar dag idag, allt fungerade verklingen.
   Jag och frida gick till fräcka, vi tog chokladboll och chailatte. Gud va gott. Frida skulle ha ett par solglasögon, så vi gick runt på stan ett tag, men hon fann inga bra. Vid fem gick jag hem och Frida mötte ebba. Hemma lagade jag nästan mat, fast mamma tog över det mesta, medans jag satt vid facebook.
    Fiskpinnar är jätte gott har jag kommit på, även om det kanske inte är så mycket fisk i, är det gott. Jag hade planerat att vara med mickis ikväll, men hon kunde inte. Så jag gick och köpte 8 presentkort på sf till påsk, och sen gick jag och kollade om något solarium var ledigt, men tyvärr inte. Då gick jag runt i norrköping och kom fram till att norrköping är en väldigt vacker stad. Efter min metal utflykt gick jag till waynes och tog med chai latte på vägen hem, det kallar jag njuta av livet.
   Imorgon vid tio ska jag ner och sola, vid elva ringer erika och vi ska planera när hon ska komma, för vi ska öva på vår dans, det ska bli kul.


Chai latte

vi är snygga

hut?

japp

nygatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0