Teater Dag

Idag har det varit en unbart rolig dag fylld med skratt och lycka. Efter engelskan så åkte hela årkurs 9 till norrköpign för att se Min drömärld av agust strindberg. Jag rekomenderar  er att aldrig se den, det var den smästa teater jag någonsin beskådat. MEn det var otroligt kul att vara längsbak av alla, för då kunde man skratta och ha det kul. Jag var nära på att dö för att jag inte fick någon luft, eftersom jag skrattade så mycket.
   Efter teatern gick jag anna och sofie och åt glass på lindhals, det var underbart gott. Nu ska jag på en mini kurs i retorik med min mammas parti (vrinnevilistan) Det ska bli hur kul som helst. Längtar verkligen.



Jag och min bästa vänn intill nkpg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du sluta särskriva och stava fel?

2009-04-01 @ 23:02:50
Postat av: Helge

hej :)

Jag kan försöka, jag vet inte om det kommer ge nått reslutat men ska göra mitt bästa för att du ska förstå texten, det kan ju vara svårt ibland. :D

2009-04-02 @ 06:16:26
URL: http://hvon.blogg.se/
Postat av: Ankihh

Måste erkänna att bilden är fett snygg ;D

2009-04-09 @ 19:48:31
URL: http://pankianki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0