Ordning igen

Nu laddar jag min ipod och min mobil i datorn, eftersom jag har tappat laddarna till båda.
    Min dag startade inte så bra, busskortet fungerade, min mobil var urladdad, min ipod var också det. Jag var nära på att missa bussen, det började regna. Det var så mycket roliigt så jag tyckte det var ironiskt, så jag började skratta åt det. Anna lysste upp min dag, hon är verkligen en sådan som kan lyfta det postiva ur det negativa. Man blir alltid så glad. JAg trodde att denna dag skulle bli tråkig, för ensådan dag har jag inte haft sedan nyår, men det blev en otroligt roliga dag istället. Jag var på värsta skämt humöret, det var jätte kul. Jag och anna åt glass och spelade piano, det var jätte mysigt.  Efter middagen hemma hos mormor, åkte vi till max och käka.

Minns ni 10 kronorsregeln. Att om man tappar under tio kronor på marken ska man låta dem ligga där. Minns ni själva inte hur glad man blir om man hittar en krona på marken, så genom att låta dem vara kvar på marken så kan andra personer hitta dem. Det betyder inte att om man ser en krona på marken ska man inte ta upp den, utan då har man ju faktsikt hittat den.


Jag och Elli lekte engång
God natt


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag skulle aldrig lämna pengar som jag tappar kvar på marken, never.

2009-04-08 @ 22:17:29
Postat av: Helge

svar:

Nej det är du själv som bestämmer hur snäll du ska vara. :)

2009-04-08 @ 22:28:43
URL: http://hvon.blogg.se/
Postat av: jossan

Svar: Jag tackar så hemskt mycket! Jag lyfter hatten för dig!

2009-04-09 @ 00:37:28
URL: http://www.josefinjohannesson.devote.se
Postat av: branko

HAHA du berättade ju om tiokronors-regeln till mig o sara i emmaboda

2009-04-09 @ 03:06:56
Postat av: Siri:)

hahah:D

2009-04-12 @ 17:00:07
URL: http://sirimathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0