ojj

   Precis när jag blev klar med matten, ropade mamma och sa att vi skulle åka. Jag frågade var? och hon sa att vi skulle äta påsk middag hos mormor, det hade jag totalt glömt. Mormor hade dukat jätte fint och varje barnbarn fick en Choklad lindor påse med en choklad hare brevid, mmm jätte gott. Maten var underbar god, inkokt lax med potatis och någon slags majonäs sås. Det var jätte gott. Det är verkligen kul att träffa alla i släkten, man har så kul åt varandra. Min syster tex trodde att bambis pappa var en älg, eftersom hans pappa är skogens koung. 
    Efter middagen åkte jag och pappa till kyrkogården i lilla östra ryd. Jag tycker det är en jätte fin kyrkogård där. Min morfar, morbror, bror ligger där, själv ska jag kremeras. Min gammelmorfar ligger också begravd där, och han hette också Helge Johansson, just like me. Nu sitter jag hemma och ska arbeta vidare på min idrottsuppgift och läsa lite fysik, det kommer gå jätte bra. Power just now.


Pelle
Påsk

a bad hair day ;)

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

fick också en såndär chokladkanin på påsken :D

2009-04-13 @ 19:58:23
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Mahmutta

Gå med i upproret på min blogg mot plastlappstiggarna!

2009-04-13 @ 22:55:21
URL: http://kattspya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0