Mitt rum

Mitt rum har en dålig dag. Det vill inte bli snyggt,ovasätt vad jag gör. Men men, jag får väll sätta mig i köket. Jag vaknade för en timme sedan på energi humör. CUF ringde nyss och undrade om jag ville förlänga mitt medlemskap, men jag tacka nej. Och sen kanske jag ska åka till sthlm om en månad, på en kurs. Imorgon ska jag träffa Erika för att träna på vår dans som vi ska vis aupp för klassen. Ikväll ska jag vara med mickis. Det ska bli underbart kul. Jag längtar verkligen.

Nu ska äta frukost, sen ska jag handla lite, och sen ned till källaren och sen ska jag skriva om emmaboda del 3, och efter det ska jag plugga lite

Hoppas eran dag blir lika kul som min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0