Min dag

    Erika kom som sagt hit klockan ett, det var jätte kul, har inte träffat henne på en vecka, det blir lite tomt utan henne. Först tränade vi på dansen som vi ska redovisa, det blir en underbar koregrafi till den här låten. Det blir sjukt snyggt, som tur går Erika i dans, så hon kan visa mig. Det kommer bli ju bra som helst i alla fall. Efter en timme solade vi lite, jag vet att man inte ska sola i solen efter man har solat solarium, men jag kunde inte låta bli. Det var jätte härligt.

   Sen tränade vi lite mer. lunch blev det sen med fiskpinnar och pommes i ugn. Det var jätte gott, med vatten till. Efter det träna vi lite till, jag kan nästan hela nu, men har lite till att träna, det får jag göra imorgon. Vid sex då kom pappa, eftersom vi skulle äta på tapas baren i huset brevid lägenheten.

   Maten på resturangen var otroligt god, jag har kommit på att jag älskar tapas mat. Pappa och jag pratade om maffain och olika illegala förenigar, och vilken respekt de kan få. Det är läskigt när man tänker på det.



På terassen


Erika skaffade facebook.


Tapas

Hoppas ni har haft en lite underbart bra dag som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0