Min dag

    Det har inte varit en händelserik dag, men roligt har det varit. Jag solade aldrig som planerat, utan fastnade framför datorn och lekte runt lite. Byte ut min browser till "Safari", det är härligt med förändring och jag tycker att desigen är mycket finare på "Safari". Sen har jag lärt mig lite glassar tills på torsdag, när jag har prov på 65 olika glassar på smultron stället.
    Jag har både öppethus på kunskap och utbildning på smultron på torsdag, jag vet inte riktigt hur jag ska hinna. Jag lagade lunch idag, köttbullar och pommes, då var jag duktig. Egentligen skulle vi ha främande idag, men de kunde inte, det är därför jag är hemma. Nu ska jag slapp lite framför TV, det ska bli roligt.




Smultron stället :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

haha ja verkligen.. avskyr det ordet!

2009-04-17 @ 23:26:08
URL: http://xadra.blogg.se/
Postat av: Ellinor ^^,

Haha, tack :) Det är själva poängen! Vi är helgalna men roar det andra är det faktiskt värt det :)



Måste bara säga att du är skitsnygg på bilden lite längre ner (A)

2009-04-18 @ 08:55:43
URL: http://eswebbshow.blogg.se/ellinor
Postat av: Ankihh

Asså jah ser juh så cool ut på den musikbilden, som alltid (h'.

2009-04-18 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0