Just det

Hela dagen har varit fylld med just det-händelse. Och tyvärr har de mesta med skolan att göra.

Redovisning av energi källor på tisdag.
Redovisning av dans på fredag.
Matematik nationella prov om två veckor.
MVG inlämningsuppgift i idrott.
Engelska översättning

Detta plus att jag ska lära mig 65 olika glasser och vad de innehåller tills på lördag, eftersom jag har prov då. Det är smultron stället som ger ut sådana härliga läxor. På onsdag ska vi ha frukostmöte med ganska många poltiker ifrån söderköpings kommun, då kan ungdomarna ställa sina frågor till dem. Det ska bli hur kul som helst. Jag älskar när det är mycket att göra. Men nu ska jag jobba vidare med att averka mina härliga moment på min lista, det ska bli  spänande.


Anna tvätter terassen


 


Kommentarer
Postat av: Siri:)

Med min kamera har jag tagit fotot nikon:D

2009-04-12 @ 16:42:40
URL: http://sirimathilda.blogg.se/
Postat av: cecilia

sv.aa jag tkr verkligen inte så

2009-04-12 @ 17:08:51
URL: http://ceciliaaguirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0