Igår

Igår var det en rolig dag, en sådan man skrattade åt nästan allt. Vi dansade igen på gymnastiken, det var jätte. Kanske inte för Anki, eftersom jag råkade slå henne flera gånger, men det var verkligen inte meningen. Efter skolan satte jag mig på stinsen i söderköping och kollade runt, det var oroligt lugnt, vilket jag vanligtvis saknar.
     Jag satt och läste lite matematik, efter som på torsdag är provet. Sen blev det lite läsning kring Japan. Jag ska skriva ett jätte stort arbete kring Japan, fatta vad kul! När jag kom hem, åkte jag och mamma igen. Vi tittade på en lägenhet, det  var verkligen jätte fin. Och mer central än vad den här lägenheten är. Efter visningen gick jag till bibloteket i Norrköping. Där satt jag till åtta och pluggade, tittade runt, pratade. Jag träffade en gammal vän där, det var jätte mysigt och bara sitta och prata gammla minnen. Sen gick jag hem när de stängde. När jag kom hem somnade jag. Nu kanske det inte kommer bli lika många uppdateringen eftersom det är mycket i mitt liv, men ska försöka uppdatera, vill ju att ni också ska följa med på mitt äventyr, det är ju så kul!


Badrummet-fint


 Lite jobb


Hahahha


Detta får bli nästa årsprojekt


Kommentarer
Postat av: sandra

svar: hahaha ja men min lärare är ju dum i huvudet!=D

2009-04-21 @ 07:09:52
Postat av: Anonym

fina noter

2009-04-21 @ 10:06:39
Postat av: Ankihh

Ofta det inte var mening att slå mig ;oooooooo

2009-04-21 @ 12:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0