Hemma igen

Nu har jag kommit hem, skönt. Men jag saknar alla underbara människor som jag träffade på lägret. Britta, Branko, Sara, Lisa, Amanda och många fler förgyllde glatt min helg. Och självklart Elii, hon är en av mina absoluta bästa vänner och jag älskar henne väldigt mycket. Denna helg förändrade mitt liv, eftersom det finns så mycket som jag kan ta med mig i framtiden.
   Nu ska jag ta ett bad och sen sova, efteersom jag har sovit 6 timmar i helgen, så jag behöver sömn. Imorgon ska jag berätta om allt som hända mig och Elli på lägret.



Sara och Branko


Lisa och Britta

Kommentarer
Postat av: branko

Helgeeeeeeee!! Jag saknar er jääääteeee mycket redan! Det borde finnas mer människor som du och eli på jorden!

2009-04-06 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0