Hej

God morgon, idag är det en lycklig-dag, inte ensådan dag som man hela tiden är jätteglad utan man känner sig lycklig helt enkelt.  Idag ska jag lämna in Svenska arbetet, och sen ska vi ha ett litet läxförhör i musiken, som ska handla om musikteori. Det ska bli spännande. Efter skolan är det Ungdomsdemokratimöte, det ska bli mysig, de mötena är alltid mysiga. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, eftersom tåget går halv sju imorgon bitte till Emmaboda, och jag vill vara power då.

Igår kväll var jag som sagt på retorik kursen, det var verkligen insperarande. Nu har jag massivs med extra tips som kommer upp på bloggen snart, hur kul som helst. Jag säger bara paprafrasen.

Bättre stavning?
Jag kan ju skylla på att jag börja skriva ordentligt när jag var 8 år, och började prata när jag var 6 år.




 

Hoppas ni får en unbart bra dag som jag kommer få.

Kommentarer
Postat av: Anton

Vad är ungdomsdemokratimöte för någonting?

2009-04-02 @ 15:07:57
Postat av: ELIN

Jag måste bara säga att bilden ( antar att det är du ? )är väldigt fin med ljuset och allt :)

2009-04-14 @ 16:40:39
URL: http://fredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0