Härligdag (ovanlig rubrik)

Hej alla, idag har det var en mycket rolig dag. Elli kom till skolan, efter hon har varit sjuk ganska länge. Det var jätte kul att träffa henne, stor saknad. Sen blev det lite fysik, där hälften sov.  På idrotten hade jag och Erika vår dansredovisning, det gick jätte bra, jag var verkligen stolt över vad jag och Erika har åstakommit. Efter idrotten kände jag mig inte så värst, pga av min förkyldning, så jag åkte hem, och nu har jag sovit, är frisk. Jag vet ju att jag inte skulle vara bort ifrån skolan, och indirekt var jag inte det. Eftersom på So:n skulle vi ha vikarie och på Svenska skulle vi få gå hem, ibland har man ju tur.

Nu ska jag ta det lite lugnt och sola, det ska bli härligt.


Chai latte på vägen hem- GOTT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer idag?:)

2009-04-17 @ 14:14:06
URL: http://linduscloset.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vilken hääärlig dag, förutom den smärre åkomman, men den e ju botad.... fin blogg

2009-04-17 @ 14:30:44
URL: http://missellenpellen.blogg.se/
Postat av: eRiKa

Johans lektion ägde, han snackade fördjupning på MVG punkten om vändningen i kriget.

Dessutom vet du väll att vi har muntlig "redovisning" på August Strindberg i nästa vecka, dock antagligen inte måndag.

Jag är också stolt över vad vi gjort med dansen, men mest över dig. Johan sa ytterligare en gång hur bra det var.

Plugga inte ihjäl dig i helgen nu bara :)

2009-04-17 @ 17:33:50
URL: http://niightsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0