God morgon

    Vaknade, kom på att jag var tvungen att skriva av fysiken så jag skulle kunna öva på bussen, tjougo i sju var jag klar, lite stressad. Börja göra frukost och startade datorn, och tangentbordet fungerade inte.  Ingenting fungerade på datorn, förutom spotify. Satt vid datorn så att mina rostade mackor blev hårda, till slut stängde jag av allt. Och började om, då var jag trött, och ingen sol ute.
    Då måste man se det från den ljusa sidan, ta det lugnt och börja om, och om det inte skulle ha fungerat skulle jag kunnat plugga eller gör någonting annat kul, men nu fungerade så det är ju ännu bättre. Då blev jag glad, så nu är jag på energi humör igen. Nu ska jag och Erika redovisa Fysiken om en timme, och det kommer gå hur bra som helst.


Jag är snäll så jag bjuder på denna fina bild.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej ingen sol här idag, men det har varit hela helgen :) Men jag hoppas frotfarande att den ska titta fram underdagen!

2009-04-14 @ 07:15:17
URL: http://ma
Postat av: Malin

Nej ingen sol här idag, men det har varit hela helgen :) Men jag hoppas frotfarande att den ska titta fram underdagen!



2009-04-14 @ 07:16:18
URL: http://malin87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: nej, vi är inte lediga på valborg. Men på första maj :P

2009-04-14 @ 11:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0