Gårdagen

Jag kom in på Kunskapgymnasiet på Naturvetenskapliga programet, glad över det. Den som hade lägst som kom in hade 160 poäng. Jag känner mig så nöjd när jag får mina poäng, men tro inte att jag inte har slitit för de betyg jag har
. Jag är jätte hostig nu, men jag är inte sjuk och ska inte bli det, det har jag bestämt. Det var över 3 och halvt år sen jag var sjuk, och varför ska jag bli det nu? Men annars fungerar mitt liv precis som jag vill. 
    Vi ska spela teater på Tyskan, det ska bli kul, även om jag har lite svårt att lära mig saker helt utantill, men det ska gå. Idag har vi redovisning på Fysiken och imorgon på Dansen, det ska bli kul. Jag och Erika ska öva på dansen idag. Nej, nu ska jag öva på fysiken, det ska bli roligt. 


                                                               

    Poltiker möte på focus 


TFM, alltid så mycket jobb


Anki och Madde


Mina betyg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0