Emmaboda - Del 4

Sista dagen, det känndes i luften. stämingen var inte alls lika hög. Alla skulle skiljas. Som sagt vårt rum började städa vid 6 eftersom jag och branko mfl var vakna, väckte vi resten. Det tog oss, mig, till klockan halv åtta att få rummet i absolut perfektion. Jag fick ett anfall av min perfektionism, jag lider av, så jag städade och ställde ordning allt i precis symetrisk ordning. Det blev jätte fint. Nu kommer barnen bli glada, hoppas jag. 
När vi satt och valde så sov jag ungefär 40 gånger, eftersom jag inte hade sovit på hela dagen. En gång när jag somande så föll jag halvt ihop. Jag blev jätte rädd och bara sa rakt högt ut - Jäklar. Det kändes som att alla kolla på mig.
     Efter det var det frukost och sen plena, vi valde förbundordförande, jag röstade på sofia, men det blev tobias. Men han är säkert jätte duktig också. Jag och Ellinor hjälpte till att städa i plena och ta bort all tejp som var på golvet, sedan satte vi det i varandras hår, det var otroligt kul. Efter det blev det plena, med rakning av vår förra förbundordförande. Eftersom gruppen på facebook, hade blivit mycket fler än 166 så skulle hon raka av sig sitt hår. Det var jätte roligt att se allt hår falla, själv skulle jag gråta, hon garvade.  

    Plena var slut, gick vi tog våra väskor och sen sa adjö till Brita och Lisa, jag grät nästan. Sen sa jag hej då till alla andra, det var också hemskt. Hoppas jag får se dem igen, annars vet jag inte vad jag gör. Sen blev det tåg resa hem, den var lite lugnare än på vägen dit. Kan det bero på att jag inte kunde prata, eftersom jag var så hes efter discot och allt. Men det var jätte trevligt, men jag tror jag sov ett tag, men jag minns inte riktigt. Sedan skildes jag och elli åt´, men vi ses i alla fall snart igen.

Jag vill tacka alla var en underbart helg, i had one time of my life there. Det var verkligen jätte kul, Ett extra tack till Sara, Branko, Amandax2, Sandra, Brita och Lisa. Självklart underbara Ellinor som stod ut med mig. TACK till Sveriges Elevråd-SVEA.






Kommentarer
Postat av: branko

Naaw va gulligt skrivet! Jag kommer ihåg när ni la atlasen under borden bara för att båda bänkarna skulle vara i samma höjd. HAHA

2009-04-10 @ 12:20:46
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hej =) och Glad Påsk !!!

2009-04-10 @ 12:25:07
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0