Emmaboda- Del 3

     Upp som vanligt vid halv åtta och äta frukost. Det var något i luften som rörde sig, just det, det va ju bankett på kvällen. Jag och elli skulle gå som ett par. Alla var lite smått nervösa faktiskt.  Maten var jätte god, och jag och elli hade skit kul, men de som satt vid vårt bord som inte alls lika roade ut som vi. Vårt lilla gäng hade planerat att sitta tillsammans, men eftersom vi kom en halv timme senare än alla andra, fick vi sitta på olika ställen, men det var trevligt det också.  
   Dagen innan hade jag varit med en tävling med swedbank, man skulle gissa hur många godisare det var i en spargris. kollade inte på spargrisen och skrev 57 stycken, och det var det också. Fy f**n ibland har man tur. Så jag vann en väska och en fotboll som det stod swedbank på, de tär ju alltid trevligt.
   Under kvällen firade jag ellis födelsedag, som egntligen igår.  Hon fick swedbanksfotbollen i födelsedagspresent, eftersom jag vet att hon älskar fotboll.
   Det var en talangjakt under middagen också, det var jätte kul även om jag totalt missade ett uppträdande, eftersom jag garvade så mycket. Efter middagen var det disco med nostalgi musik, det var as kul. Jag älskar att bar sjunga och dansa med gammal musik, typ som Aqua, Britney o.s.v. Det är jätte kul. Jag drog ut elli mitt i allt på disco golvet, hon såg inte så roade ut, hon stog mest still. Men det var kul.
   Efter discot gick vi och satte oss på Branko och saras luftmadrass och pratade. Det var jätte trevligt, vi körde några tanke lekar också. Med tiden, runt 3-4, somande elli, amanda bea sandra mfl. Jag, Branko,lisa och Brita låg på madrassen och ^pratade^, men det var jätte kul när Lisa  ^räknade^. Vid fem föjlde Branko och jag sara eftersom hon skulle åka med tåg till sthlm då. Vid kvart i sex var vi tillbaka och då orkade vi inte lägga oss, så vi stannade uppe tills halv sju för då var det städning. Lite trött var jag då. Den dag var den mest roligaste dag av alla dagar på lägret.


Jag i solen                                                                                   Branko innan banketten

Jag och Leo                                                                                                         Leo i min skjorta ;P

Fina elli under banketten                                                                                      Jag i Britas glasögon

Under discot                                                                                         Det var fart på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0