Emmaboda- Del 2

Vid halv åtta var det frukost, inte något speciellt med den. Sen blev det utskotts arbete, vilket var jätte kul, eftersom jag började lära känna Amanda och Sandra ifrån sundsvall. De var jätte roliga människor. Och vid utskotts arbetet insåg jag att Sara är otrolit smart och duktig debattör. Man blir verklien insperarad av sådana människor. Tyvärr var jag lite låg under hela helgen, och hade inte satt på min brain storm hjärnan, den som jag använder vid prov och i skolan. Vår utskottsförslag vann nästan över alla andras, det var otroligt rolit att se.
    På kvällen var det disco, om ja ginte minns fel. Det var nåon ifrån sundsvall som fixa det, men det var inte så mycket av disco. Men roligt var det. Jag, branko, Amanda och Leo bestämde oss för att sova i kärleksrummet runt 4, men sen sov vi inget bra där så vi gick tillbaka, och jag tog ellis madrass som hon sov på eftersom jag lömde min hemma, så elli fick sova på marken, och jag tog hennes kudde eftersom min visste jag inte vart den var. Men det var roligt. Elli var inte överlycklig på mig. 
   Tyvärr minns jag inte så mycket var lördagen, det var som en mellandag, eftersom söndagen var så otroligt kul. 

Nu ska jag äta frukost och sen till söderköping. Ha en mycket trevlig dag.     


Amanda och jag

Kiss i Plena


Plenafolk

Kommentarer
Postat av: Annika från samma utskott..

hej mins du mig det var vi som var SÅ duktiga på att rita av varandra i fredags... har bara en fråga vem FAN kissa i plena? när missa jag det :S aja ha en bra dag. hoppas du kom hem ordentligt. Natti.

2009-04-08 @ 23:54:43
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0