Dansdag

Det har varit en bra dag, kanske inte lika bra som alla andra, men ändå jätte bra. Fysiken som sagt, gick jätte bra. Och vi fick omdöme i Musik, och jag blev jätte glad. Vi sjöng idag på musiken, det var underbart kul, eftersom min röst sprack hela tiden, eftersom jag är lite förkyld. Efter skolan gick jag och Erika till Ica, jag köpte loka, kände att jag behövde hjälpa mitt immunförsvar lite på traven. Efter det vandrade vi vidare till Erikas radhus, där vi trände på vår dans i några timmar. Vi åt otroligt god köttfärssås med pasta, och grillat bröd. Tog bussen hem vid halv sju. Väl hemma tränade jag på dansen i en timme och läste lite matematik, just nu känner jag mig lugn över nationella proven, men jag kommer bli hisspig. Nu ska  jag träna vidare på min lilla dans, och sen blir det lite matematik igen. Jag önskar att min lilla förkylning ska försvinna, och det kommer den göra, snart.  



1.5 liter flaska loka, underbart gott


Jag imorse.


Min klass i 7:an, jag tredje högst upp, i grön. MITT HÅR!





Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Fin blogg :)

2009-04-16 @ 21:08:05
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0