Bloggpaus

     Idag har det varit en härlig dag. Vid halv fyra hade jag som sagt ett möte, innan det gick jag och Ellinor till Konfekthörnan i söderköing, där hon köpte en glass, men jag var inte sugen på det så jag köpte en Loka i stället. Just nu packar jag inför morgon dagen, eftersdom jag och kära Eliinor ska resa till Emmaboda på elevrådskongress.  Det ska bli hur kul som helst, men tyvärr kan jag inte blogg förens jag kommer hem på måndag, det är lite tråkigt. 
Men ska skriva om Parafrasens kraft ikväll vid åtta, kolla in då.




Allt som jag verkligen tycker om, är antingen olagligt, omoraliskt eller fettbindande



Härliga Elli ska jag tillbringa fyra härliga dagar med.


Emmaboda, kust till kust.

Kommentarer
Postat av: branko

Emmaboda var så kul!!! Speciellt i ditt och Elis sällskap!

2009-04-06 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0