Gud vad härligt!

Ursäkta att jag inte bloggade igår. Men jag hade inte någon kraft att göra någonting alls. När jag vakande igår morse, spydde jag direkt. Sen höll det på helda dagen. Min mage värkde massor. Men nu i morse när jag vaknade kände jag mig jätte pigg. Det är så härligt med kontraster. Nu sitter jag vid min dator, och upptäcker att det går att föra över bilder ifrån min telefon igen. Gud vad härligt, nu blir det massor bilder!
   Idag har vi svenska prov, sen inlämning i So, tyska redovisning, Matematik nationella muntliga. Ja, ganska mycket men det ska bli skönt att bli av med det. Efter detta har vi bara ett so prov kvar. Vilket är ganska mycket, men jaja det löser sig. Ikväll ska jag nog ta det lugnt., förhoppningvis hahah !
  Just det i tisdags shoppade jag lite också!


Ny plattång, härligt!


Tre nya tröjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0