Sista mötet

Jag hade engelska muntliga idag, det gick bra. Trodde att det skulle vara jätte svårt, men det var ganska lätt. Jag var bland de sista att göra det i klassen, men det känns bra att det är över nu. Tyska redovisningen blev uppskjuten igen, nu tills på tisdagen nästa vecka. Teknik provet var lätt, samtycke med hela klassen också.
   Nu sitter jag och skriver på en mötes lapp, tills på onsdag nästa vecka, det är sista korridors mötet som vi har här. Känns lite sorgligt, då jag vet att jag inte kommer vara ESO nästa år. Men innan dess ska vi ha en turnerings dag, med turnering i sten-sax-påse. Det ska bli roligt att kora vinnaren på scenen framför alla på skolan. Vi måste nog kläma in ett stor möte för hela skolan innan det!
  Ikväll ska jag vara med Elli, hon är verkligen en fantastisk människa på alla sätt och vis. Jag ser verkligen fram mot det. Men Ni får ha det så bra, så hörs vi ikväll!


Nu blev jag hungrig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0