MVG i Svenska - med alla felstavn(n)ingar!

Härliga dag, även om det är lite grått ute, är det allt annant än grått i mig. Jag känner mig lycklig. Jag har möjlighet att förändra, om jag vill!
  Svenska provet gick sådär, men jag fick ändå MVG i Svenska i 9:an. Sen lämna jag in mitt afrika arbete till vår so:lärare. Han blev inte glad, eftersom det var så långt xD (skämt) Matematik muntliga gick ju hur bra som helst,även om jag röde till det lite ibland. Men vår snälla matematik lärare lät mig prata massor,det var ju bra!
   På tisdag ska jag nog stå för Cuf på Gymnasieslaget, förhoppningsvis. Det ska bli kul i så fall! Nej, nu ska jag åka hem, men första ska jag fixa lite med ESO. Ska ju hålla en dag för hela skolan snart, det ska bli hur kul som helst! :)

Hade så underbart gött nu!


Kommentarer
Postat av: hannes

Grattis! :D

2009-05-28 @ 23:57:53
URL: http://voa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0