Mjöd

Efter skolan var jag som sagt med Elli, vi gick till viochni, och åt god Kyckling rulle, som jag aldrig testat förut. Vi satt och pratade om livet och alla underbara minnen som vi har tillsammans. Självklart ett samtal fullt med glädje tårar och garv.
  När jag gick till bussen, gick jag och Elli förbi Korps( en medeltidsaffär) där jag köpte Mjöd. Jag tycker det smakar så gott med värmd mjöd (självklart alkoholfri). Väl hemma i Norrköping gick jag till Gott om mål, för att hämta ut mitt inloggningskort till min internetbank. Ibland känner jag mig så gammal och mogen, och att jag borde stanna kvar i 10års åldern, då man sprang runt och gömde tacco chips i bibblan. What a feeling säger jag bara! Och självklart en Chai latte på vägen hem.
  Nu på kvällen har jag hjälpt min mamma med hennes nya rum. Nu när min syster flyttar den första juni, ska mamma flytta in i hennes förra rum. And more place for me and mum! Sedan såg jag lite på Rush hour 2 (?), den var ganska rolig, men inte lika rolig som jag tänkt mig. Och sen blev det duschen.
  Imorgon ska jag förmodligen vara med Patricia, Sofie mfl. Det ska bli kul!
God natti, för nu måste jag sova, är så trött. Och man ska ju göra det man tror att man mår bäst utav!


Hela kill Gänget på Brevik, jag i andra raden tvåa ifrån höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0