Lugnt - Not

 Igår kvällen blev lika lugn som jag hade tänkt mig -NOT. Först kom jag hem och tog det lite lugnt, åt lite gott med mamma. Sen badade jag. När jag badar tar ajg med mig datorn in i vadrummet och spelar otrolig hög musik, mamma blir lite sur ibland. Kan tänka mig att grannarna också blir det, eftersom det ekar i badrummsventalitionen.
   Sen gick jag lite spontant till Jesper på kvällen, vi hade det jätte roligt ;). Efter det blev det lite stad, Johan palm och EMD uppträde var ju bara tvungen att kolla lite. Men jag gillar inte direkt Johan eller Emd, så jag gick hem vid halv tio. När jag kom hem frågade Linus och Jesper om jag skulle föjla med på fest, men jag tänkte att det är ju faktiskt vardag! (:D) 
  Äntligen fredag, ikväll får jag se vad jag ska göra, kanske ska vara med en kompis ikväll, men får se (vill det gärna). Men annars ska jag ta det "lugnt". Idag har jag redovisning på min stol som jag började med i tisdags, två gånger har jag byggt på denna "fina" stol.


Fina stolen xD

För 50 år sen var det tomt runt vår jord, det känns bra att ha något som skyddar  <3

Kommentarer
Postat av: kopasdasdfkopsdf

Jag lägger allt detta i min carebox här till höger -> |_|

2009-05-29 @ 22:08:57
Postat av: Helge

sv: Vad trevligt :) hur stor är din carebox? :D jag har ingen funderar på att skaffa, men det är så otroligt jobbigt att minnas saker så jag vet inte :) :D

2009-05-30 @ 10:19:01
URL: http://hvon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0