I don't want to be

Dagen började med cirkus träningen, jag lärde mig nästan att jonglera, det var jätte kul. Sen gick jag på lina, men det var alldelse för svårt för mig. Efter skolan var jag med elli en stund, vi åt glass på källaren, det var underbart gott. Elli är en sådan rolig människa, jag gillar verkligen henne. Vid 4 åkte jag till bibblan i nkpg, där tittade jag runt och läste lite böcker kring andra världskriget, träffde också Anton, han är väldigt trevlig. Sen blev det chai latte på waynes, så underbart gott. Och väl hemma åt jag räksås med pasta. Nu har jag suttit vid datorn och pluggat ett litet tag. Så typiskt mig att inte plugga så mycket kvällen innan, för nu känner jag mig så lugn.


Gotttt


Johan, han var jätte rolig


Erika försökte sig på balansgång på våra bänkar, det gick ju jätte bra heller hur? :P


Kände mig stolt, då min lärare använde rmin låda för förvaring :)

Kommentarer
Postat av: eRiKa

notera att jag faktiskt inte håller i mig alls ;)

2009-05-08 @ 11:12:39
URL: http://niightsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0