Falke

Vakande vid åtta, jätte trött. Åkte nästan direkt ut till landet. Falke heter farmors och farfars land. Det är jätte mysigt där. En ko hage precis framför. Där firade vi min syster, kusin och farfar som tillsammans fyller 93 år. Vi åt också god lax och potatis sallad. Sedan bar det hem vid 6 tiden, då var jag verkligen jätte trött. Väl hemma, gick jag till Napoli coh åt en kebab tallrik, de är verkligen jätte gott där. Men nu var det tredje dagen i rad och äta ute, men imorgo ska jag bo hos min syster och då blir det ute igen tror jag!
Men hoppasa ni haft en piggare dag än vad jag har haft ;)


När man längtar bort, lär man sig att se vad man har i sin närvaro, och för mig känner jag att jag inte vill någonstans!

Kommentarer
Postat av: sofie

vadå helge ! Har du varit trött xD hahahaa

2009-05-22 @ 23:34:46
Postat av: Helge

sv: hahhaha x'D maybe XD

2009-05-22 @ 23:43:03
URL: http://hvon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0