Det gick ju bra...

Det var lite krångligt med allt nytt i början, men sedan släppte det efter. Nu ´känner jag mig mycket säkrare. Mjukglassen kan jag inte än, men nästan. Ni minns ju förra gången, då jag fick 2 liter över mig.  Det är så roligt att träffa nya människor hela tiden, varje gång på man en ny chans att glänsa, det är roligt.
  Efter jobbet gick jag på stan lite, hittade en snygg tröja på DNcompany, ska förmodligen köpa den imorgon. På vägen hem tog jag en chai latte, som de gjorde åt mig innan jag kom in på waynes, eftersom de såg mig i fönstret. Jag tror det är min 66:E chai latte sedan jag flyttade till Norrköping, i december.
   Ikväll ska jag och syrran se esc, hoppas sverige vinner, jag tror det, men jag brukar alltid ha fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0