Stressig dag

Det har varit en rolig dag idag, förutom att mina ögon inte kunde fokusera på någonting. Igår kväll hittade jag ett gymnastik arbete som ska vara inne på torsdag, och jag fick panik så jag satt uppe sent igår och skrev, imorde blev jag nästan klar, jag ska bara renskriva det nu.
    Vi fick reda på att vi ska se på teater på onsdag, ett drömspel av strindberg. Det ska bli spännade att se vår klass inne i en teater. Ikväll blir det att titta igenom svenskan och rätta den, och sen förbereda lite tills imorgon, har både ESO möte och sen måste lite ledighetsansökningar in till skolan, och kvartsamtlaslapp (skönt att jag inte ska ha något).



Det handlar om att uppskatta vardagen.


Jaså?
Helge Johansson

Kommentarer
Postat av: Anton

Varför ska du inte ha något samtal?

2009-03-31 @ 22:37:39
Postat av: Helge

Svar



Jag slapp det den här terminen :)

2009-03-31 @ 22:50:55
URL: http://hvon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0