Teknik-arbete

Skolan gick bra igår, klassen tränade på teatern som vi ska spela upp på tisdag. För mig gick det så där, glömde lite repliker och så, men allmänt för klassen gick det bra. Vi ska ju spela nalle puh, det ska bli hur kul som helst.
  På tyskan fikade vi, för vår underbara lärare hade köpt chokladbollar och jucie till oss, visst är hon snäll! Efter skolan var jag med elli ett tag, det var roligt. Skämma ut varandra på bibloteket är alltid roligt. När jag kom hem skrev jag klart mitt teknik arbete, sen blev det att sitta vid datorn och svara på mejl, vilket tog hela kvällen. Men det är ju så roligt!
  Egentligen skulle jag åkt på Cuf kampanj innan EU-valet ikväll, men det är i valla i linköping! Så istället ska jag vara med en kompis! Får se sedan!


Im going to be POWER today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0