Fräcka

Idag har det var en rolig dag. Gabriel och jag mötte Frida vid två, hon vill att vi skulle till Fräcka, och jag till waynes. Men till slut satte vi oss på Fräcka. Jag tog en sallad, det var jätte gott. Gabriel skulle smaka en kyckling bit av mig, och så tog han en vitlöksbit istället, hans min var betalbar.
   Efter fräcka, vid tre, gick vi till clasohlson. Där köpte jag en present till min syster Anna, som fyllde år för två veckor sedan. Lite sent, men inte bättre sent än aldrig! Efter det, skulle Gabriel åka tillbaka till Jönköping. Så på bussen gick han, medans frida och jag gick igenom stan. Vi skulle gått till halvars men vi kom på att vi inte var sugna på glass.
Sedan delades vår väg, och jag vandrade vidare till Min syster Anna och lämnade över presenten. Sen cycklade jag hem, nu siter jag här, ska plugg lit mauns - sista mening till delad gabriel!


 Gott med sallad


Så snygga verkligen!


En närbild i oskärpa, haha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Sen cycklade jag hem, nu siter jag här, ska plugg lit mauns - sista mening till delad gabriel!"



Nu går det till överdrift, när du blir tvungen till att förklara för mig vad du egentligen menar. snälla, hjälp mig förstå! hahaha :D

2009-06-07 @ 21:53:47
Postat av: helge

prov att översätta det igenom google translate, först till kinesiska sen till spanska och därefter Svenska....

2009-06-07 @ 22:24:29
URL: http://hvon.blogg.se/
Postat av: gabe

hahahahahaha



Bicycling och sedan åka hem, min hemsida, plug-lit mauns - den sista meningen i division Gabriel!



kul att jag gjorde det. jag har tråkigt.

2009-06-08 @ 00:20:32
Postat av: helge

hahha illla :P :)

2009-06-08 @ 06:47:29
URL: http://hvon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0