Knappnålen

Det har varit den roligsate dagen på väldigt länge! Jag och anki playade runt och skreka och hade oss. Det var jätte kul, hela vår klass var helt speedade. Jag tror det är sperationsångesten som lyser igenom!(eller inte)
  Jag gjorde min tyska redovisning för min lärare idag, sista tyska lektionen, det kändes lite hemskt att det var den sista tyska lektionen på ramunder. Kommer sakna min lärare som bara den! Men the heart does go on haha! Sedan hade vi teknik, då jag satt och lekte med några knappnålar som sitter i stolen som jag byggde. Sedan rycker jag till, så att nålen åker in under nageln, och när jag drar ut den, är inte spetsen kvar, det finns alltså under min nagel. Härligt med tanke på det! Men det kommer snart, förhoppningsvis, ut.
   På matematik nationella fick jag VG, med två mvg-kvalitier, blev jätte glad. Trodde jag skulle få jätte dåligt! Efter skolan hände jag med Erika, för hon skulle fixa sina naglar. Det var hennes födelsedag, grattis till henne! Efter det mötte jag sofia och Elli, men sofia var tvungen att gå, vi träffas aldrig känns det som! Elli tittade på då jag åt kyckling tallrik. Förr i tiden, när jag bodde i söderköping, åt jag alltid kyckling talllrik på brasken.
   Egentligen skulle jag sova hos Anki i sörping, men vi kom på att det inte passade så bra idag! det får bli någon annan gång!


Inte alls vinklat!


 


Guva gott


 


På vägen hem


 


Kommentarer
Postat av: eRiKa

tack :)

naglarna vart sjukt bra!

och jaaa, att det var den sista tyska lektionen var sorligt!

2009-06-04 @ 21:58:46
URL: http://niightsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0