Mitt träningsprogram:

  1. Första veckan börjar jag med 150 sitsup varje dag, sedan ökar jag med 100 varje vecka.
  2. Inte äta ut, mer än två gånger per dag.
  3. Ut och springa 4 gånger per vecka, promenaderna runt.
  4. Äta enligt tallriksmodellen.
  5. 10 armhävningar per dag, i samband med sitsup:en.

Att äta grönsaker är inte min grej, men för att få det jag vill ha, måste jag offra, och det kanske inte alltid är kul. Men jag ska F*n nå detta mål nu! Helt power är jag nu! Önska mig all lycka (för det behövs)
  Nu ska jag väcka elli, hon sover forfarande :P :) sen ska vi äta god frukost och ha det trevligt. Imorgon ska jag ju till skara sommarland med focus, det ska bli hur kul som helst! Längtar!


Sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0