hahhahahhahhahhah :)

Dagen har jag spenterat med Gabriel. Vi kom hem ifrån Elias vid 2 igår natt. Vi vaknade runt tio, härligt väder var det också. Efter ett tag gick vi ned på stan, för att köpa kläder till avslutningen. Jag köpte en randig tröja på hm, tyckte den var jätte fin. Sen gick vi till donken för att luncha med mor min, och min lilla kusin Elvira. Det var jätte gott, med mc chiken. 
   Sen blev det avgång till min syster för att hjälpa henne med att ställa in hennes TV. Hem, och sedan kom sofie och joel. Nu sitter jag i min säng, och sofie och Gabriel övar på gitarren, medans Joel städer mitt rum, eftersom det kommer en massa vänner hit ikväll. Vi får se om det blir utgång, då det kanske börjar regna ikväll! Nu ska jag hjälpa Joel lite!


Kommentarer
Postat av: TESSAN OCH MILLA

Nu har vi svarat på din fråga, hoppas du blev nöjd :) Kika gärna in! :D

2009-06-06 @ 22:01:35
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0